Աշխատանքաին ժամերը ` 10:00 - 19:00 Հասցե` Ք.Երևան, Վարդանանց փ.73, Շին Պլազա 2-րդ և 3-րդ հարկ Հեռ․ ` +374 10 55 22 90 Բջջ․` +374 96 55 22 90
Գլխավոր / Նորություններ / Գրեսանյակային աթոռներ․Դրանց հարմարավետությունը և արդյունավետությունը
Գրեսանյակային աթոռներ․Դրանց հարմարավետությունը և արդյունավետությունը

Գրեսանյակային աթոռներ․Դրանց հարմարավետությունը և արդյունավետությունը

Գրասենյակային աթոռները առանցքային դեր են խաղում աշխատանքային միջավայրում աշխատողների հարմարավետության և արտադրողականության բարձրացման գործում: Քանի որ մարդիկ իրենց աշխատանքային օրվա մեծ մասն անցկացնում են գրասեղանի մոտ նստած, ճիշտ աթոռ ընտրելը կարող է ազդել աշխատողների առողջության և տրամադրության վրա: Այս հոդվածում մենք կանդրադառնանք գրասենյակային աթոռների տարբեր տեսակների և դրանց բնութագրերի, որոնք կօգնեն ձեզ ճիշտ ընտրություն կատարել:

Ինչու՞ է կարևոր լավ գրասենյակային աթոռը

Որակյալ գրասենյակային աթոռն ունի մի շարք առավելություններ, որոնք նպաստում են աշխատակիցների արտադրողականության և բարեկեցության վրա։

  1. Էրգոնոմիկա․ Գրասենյակային աթոռի հիմնական սկզբունքը ողնաշարի բնական կորության և ճիշտ կեցվածքի ապահովումն է: Էրգոնոմիկ աթոռները նվազեցնում են մեջքի, պարանոցի և ուսերի ցավերի վտանգը, ինչպես նաև հոգնածության առաջացումը:
  2. Արտադրողականություն․ Հարմարավետ աշխատավայրը նպաստում է աշխատանքի կենտրոնացման և արդյունավետության բարելավմանը։ Աշխատակիցները, ովքեր իրենց հարմարավետ են զգում՝ կենտրոնացած են առաջադրանքների վրա և ցուցաբերում են ավելի բարձր արտադրողականություն:
  3. Առողջություն․ Պատշաճ կերպով նախագծված աթոռները նվազեցնում են առողջական խնդիրների ռիսկը, ինչպիսիք են կարպալ թունելի սինդրոմը կամ մեջքի ցավը: Դրանք նաև օգնում են նվազեցնել նստակյաց ապրելակերպի երկարատև հետևանքների զարգացման ռիսկը։
Գրասենյակային աթոռների տեսակները

Գրասենյակային աթոռները լինում են մի քանի տեսակի․ դրանցից յուրաքանչյուրն ունի իր առանձնահատկությունները և նպատակը:

  • Աշխատանքային աթոռներ․ Աշխատակիցների համար նմանատիպ աթոռները համարվում են բազային մոդելներ։ Դրանք սովորաբար ունեն բարձրությունը կարգավորող նստատեղի, մեջք և արմնկակալներ։ Աշխատանքային աթոռները կատարյալ են համակարգչի առջև երկար աշխատաքներ կատարելու համար։
  • Համակարգչային աթոռներ․Նման են աշխատանքային աթոռներին, բայց ունեն համեմատաբար շատ առանձնահատկություններ, որոնցից են՝ մեջքի անկյան կարգավորման հնարավորությունը, առկա են բարձեր գոտկատեղի համար և ունեն ճոճվելու հնարավորություն։ Սրանք լրացուցիչ տարբերակներ են աշխատանքային միջավայրում հարմարավետությունը բարձրացնելու համար:
  • Ղեկավարի աթոռներ․ Սովորաբար օգտագործվում են ղեկավարների կամ մենեջերների կողմից: Այս տեսակի աթոռները հաճախ ունենում են ավելի ոճային դիզայն, բարձր մեջք և լայն արմնկակալներ։ Այս աթոռները աշխատանքային տարածքին տալիս են պրոֆեսիոնալ տեսք:
  • Աթոռներ այցելուների համար․ Նախատեսված են հյուրերի կամ հաճախորդների հետ սպասելու համար: Դրանք սովորաբար կոմպակտ և հարմարավետ են, բայց կարող են չունենալ աշխատանքային աթոռների բոլոր հատկությունները:
  • Բրիֆինգ աթոռներ․ Հարմար է կոնֆերենց-դահլիճի կամ բանակցությունների սենյակում օգտագործելու համար. Այս աթոռները հաճախ ունենում են հարմարավետ, փափուկ մեջք և բարձիկներ, սակայն կարող են չունենալ աշխատանքային աթոռների բոլոր գործառույթները:

Ի՞նչ պետք է հաշվի առնել գրասենյակային աթոռ ընտրելիս

Գրասենյակային աթոռ ընտրելիս կարևոր է ուշադրություն դարձնել հետևյալ բնութագրերին՝

Էրգոնոմիկա. Հատուկ ուշադրություն դարձրեք աթոռի էրգոնոմիկ հատկանիշներին, ինչպիսիք են բարձրության կարգավորումը, գոտկատեղի աջակցության բարձիկները և արմնկակալները:

Նյութերի որակը. Ուշադրություն դարձրեք երեսպատման նյութի և աթոռի կմախքի որակին, եթե ցանկանում եք որպեսզի աթոռը ձեզ երկար ծառայի։

Չափը և համամասնությունները․ Համոզվեք, որ աթոռը համապատասխանում է ձեր հասակին և քաշին, նաև որ աթոռի չափսերը թույլ են տալիս հարմարավետ տեղավորվել ձեր աշխատասեղանի շուրջ։

Շարժունություն․ Եթե ​​հաճախ ստիպված եք լինում շրջել գրասենյակում, ապա տեղաշարժվելու համար ընտրեք անիվներով աթոռներ։

Գրասենյակային աթոռները կարևոր դեր են խաղում աշխատակիցների առողջության և արդյունավետ աշխատանքի հարցում: Ճիշտ ընտրված և էրգոնոմիկ աթոռը կօգնի նվազեցնել հիվանդությունների ռիսկը։